GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mikor érkezik meg a rendelésem?
A megrendelés beérkeztétől számítva 3-5 munkanapon belül csomagodat átadjuk a MPL futárának, aki másnap kiszállítja a megadott címre.
A megrendelés státuszárol folyamatosan emailben értesítünk, a kézbesítést megelőző napon és aznap is a MPL tájékoztat a kézbesítés várható időtartamáról.
Hogyan tudok fizetni az oldalon?
Az oldalon PayPal és utánvétes fizetési opciók közül tudsz választani. Utánvétes fizetésnél 500 Ft kezelési költséget számítunk fel.
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
A megrendelt termékek szállításáról a MPL gondoskodik.
Hogyan válasszam ki a megfelelő méretet?
A nyakörveink két méretben kaphatóak:
S-M: 30-45cm M-L: 45-55cm
A két megadott méretek a legkisebb és a legnagyobb állíthatósági pontot jelölik.
A legegyszerűbben úgy állapíthatod meg, hogy melyik méret való a kutyusodnak, ha egy centivel körbeméred a nyakát úgy, hogy két ujjad még beteszed a centi és a nyakörv közé, így biztos lehetsz benne, hogy nem lesz túl szoros számára.
Ha bizonytalan vagy írj nekünk, nagyon szívesen segítünk.
Ha mégsem lett jó a méret/nem tetszik a termék/nem jót választottam mi a teendő?
A termékcsere szándékát kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül jelezd nekünk e-mailben. A további teendőkről egy válasz e-mailben fogunk értesíteni.
Részletes információkért kérünk olvasd át az ÁSZF-et.
Készítetek egyedi grafika alapján is nyakörvet?
Egyedi igényedet a írd meg nekünk.
Külföldre is szállítotok?
Külföldi rendelés esetén kérjük küldj egy üzenetet.
Hogyan tisztítsam a termékeket?
A textil és kötél termékeket mosógépben is kimoshatod alacsony hőfokon (30 fok)
A bőr termékek ápolására legalkalmasabb az erre a célra kapható bőrápoló tej. Amennyiben folt keletkezett rajta, azt nedves, de alkoholmentes tisztítókendővel is eltávolíthatod. A fémcsatokat puha ruhával és kevés mosószerrel töröld át, eltávolítva a piszkot, majd töröld teljesen szárazra.
Ha megrongálódott a termék mi a teendő?
Rendeltetésszerű használat mellett 2 év garanciát vállalunk minden anyag és kivitelezési hibára. Ezeket a termékeket cseréljük, javítjuk. Nem rendeltetésszerű használat például, ha a kutyus megrongálja a nyakörvet. Sajnos ebben az esetben nem tudjuk cserélni a terméket.
A garancia érvényesítéséhez fontos, hogy megőrizd a számlát vagy a rendelés visszaigazolásáról szóló e-mailt.

Ha bármilyen egyéb kérdésed van írj nekünk itt:
Email címünk : info@woofdogdesign.hu